آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
ساخت ویلا-pic1

ساخت ویلا

طراحی و ساخت تخصصی و حرفه ای ویلا در سبکهای مدرن - ایرانی و با استفاده از زبده ترین مهندسین طراح و آرشیتکت :
•مشاوره: این شرکت با کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره ای در امر ساخت وساز ساختمان و ویلا بوده و با ارائه الگوهای مختلف در طرح سازه، معماری و کمترین زمان اجرا شما را در انتخاب تصمیم صحیح یاری می نماید.
•طراحی: الگوی طراحی معماری بر اساس اقلیم و فرهنگ منطقه و نیاز کارفرما انجام شده و بر همین اساس طراحی سازه با در نظر گرفتن سیستم سازه ای مناسب، سبک، مقاوم و اقتصادی انجام می پذیرد. ارائه دفترچه و مشخصات فنی ساختمان: این دفترچه شامل تمامی محاسبات انجام گرفته و شیوه طراحی سازه مطابق با مقررات ملی ساختمان بوده که در اختیار کارفرما قرار می گیرد.
•اجرا: با استفاده از تیم اجرایی متخصص و آموزش دیده با استفاده از تجهیزات اجرایی و در کوتاهترین زمان ممکن و در نظر گرفتن ایمنی در ساخت پروژه
1. طراحی و ساخت تخصصی و حرفه ای ویلا با استفاده از زبده ترین مهندسین طراح و آرشیتکت در سبکهای مدرن و معاصر با استفاده از روشهای پیشرفته ساخت و بهترین مصالح موجود
2. طراحی و ساخت ویلا های پیش ساخته با بهترین و مطمئن ترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از کارخانه ها و گارگاه های مدرن و پیشرفته ساخت قطعات پیش ساخته.تمامی اجزای ساختمان در کارخانه و تحت شرایط کنترل شده و نظارت دائم ساخته و تولید شده و پس از آن در کارگاه مونتاژ قطعات به یکدیگر متصل میشوند.
3. محوطه سازی، آلاچیق و استخر به همراه نورپردازی و فضای سبز
4. طراحی و ساخت روف گاردن یا (باغ بام) جهت خلق محیطی آرام و مناسب برای تفریح و استراحت با بوجود آوردن فضایی سبز در کنار آلاچیق، آبشار، رودخانه های مصنوعی، آبنما و باربیکیو در پشت بام ساختمانها می تواند محقق شود.
5. طراحی داخلی و بکارگیری مصالح و مترالا های مدرن و به روز دنیا
6. ساخت بصورت پیمانکاری و مدیریت پیمان
ویژگیهای مهم روش سازههای پیش ساخته :
الف) کاهش نیروی زلزله به ساختمان
نیروی زلزله ارتباط مستقیم با وزن ساختمان دارد. در این سیستم پیش ساخته با وجود استفاده از مصالح فولاد و بتن که تامین کننده مقاومت لازم وکافی تحت نیروهای وارده به ساختمان می باشد، با تکنولوژی خاصی که در روش ساخت این ساختمانها در نظر گرفته شده وزن نهایی ساختمان کاهش پیدا کرده و در نتیجه تا 25 درصد از نیروی زلزله به ساختمان کاهش پیدا می کند.
ج) ایمنی در ساختمان
با توجه به اینکه کلیه قطعات ساختمان در کارخانه تحت نظارت ساخته شده و مورد تایید سازمان مسکن و شهرسازی می باشند از نظر ایمنی دارای استاندارد های لازم می باشند.
د) صرفه جویی
با توجه به در نظر گرفتن ملاحضات پیش ساختگی در ساخت و استفاده از مصالح عایق از نظر اقتصادی صرفه جویی قابل ملاحظه ای هم در هزینه های ساخت و هم هزینه های مصرف انرژی حاصل می شود


آگهی دهنده: آقای سپهری
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - مشاركت در ساخت در کرج
آدرس: کرج - بعد از پارک منظریه - طبقه فوقانی نمایندگی mvm - شرکت مهندسی پاور پانل
قیمت: توافقی
به روز شده در:۱۳۹۴/۱/۲۵
بازدید: 630 بار
ایمیل: